söndag 30 januari 2011

Loppis Mc D å kalas


igår var vi en sväng på loppis här i Nybban. Barnen hade med sig sina pengar och fick shoppa vad de ville. Mellantösen fyndade disney prinsessor 6st för 20 kr och 3 fina kylskåpsmagneter för 10kr hon var och är hur nöjd som helst. Den storatösen hittade ett nagelkit?! det ska börjas i tid. Jodå med lösnaglar =) och en barbiedocka. Även ett Dora tvspel blev inhandlat för en billig penning. Men vissa priser?! på en loppis nä.. men det var en trevlig liten tripp =)

Efter det intogs lunchen på Mc D eftersom barnen fick välja..och till deras glädje var det även ansiktsmålning där =)

Till kvällen var det födelsedagsrajraj för fröken J. Fördrinken intogs hos lilla fröken A. Eter liten drink och tilltugg å skitsnack var det dags för Kronan i Kalmar.
Om man inte varit där är det en restaurang att rekommendera mysig miljö och fin och god mat. (har varit där innan och ätit). Kaffe och vatten för mig =/
Efter alla glada flickor fått njutit av sin mat skulle de vidare på pubrunda och sen till slut vidare till Sandra för att dansa sina lurviga. Då tackade jag för mig!

Tack för en mycket trevlig kväll, hoppas ni hade det toppen ute!

Innan jag åkte gjorde min älskade man fina mackor till sig å svåger som skulle komma över med barnens kusin. De skulle ha lite lördagsmys...
(skulle allvarligt kunnat mula in hela fatet med mackor sååååå gott såg det ut =/ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar