lördag 29 januari 2011

Frestelser..

denna helgen står för många många frestelser...... idag ska jag på födelsedagsparty för fröken J som startar med en fördrink i Nybban sen vidare till Kronan i Kalmar för mat och sen dans på Sandra....nästan alltid kul på hjul när man valt att dricka vatten och kaffe =(
(men tur kanske det är. För det skulle kunnat bli livat värre om jag druckit alkoholhaltig dryck med tanke på sällskapet =/ )
och imån ska vi på släktkalas kusin J och R har fyllt år så då blir det bullkalas =/

gårdagen var inte sämre.. fredagsmys vid handbollen med kebebrullar =/


å annat gött!!

Fokus C fokus snart snart är du i mål!

3 kommentarer:

  1. Kämpa kämpa Carro, du är grym! Inte långt kvar nu...

    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. tack ska tiilägga dagens mc d och fika h svärmor till frestelserna =/ nä då snart snart=)
    hoppas det går fint för dig! kram

    SvaraRadera
  3. Jodå, det går framåt men sakta sakta. Tänk på att när du är klar har jag hälften kvar...
    Men men ska inte klaga, det funkar bra, får ju äta en dag i veckan vad jag vill och jag kan säga att en kebabtallrik har aldrig varit så god : )

    Kram på dig!

    SvaraRadera