onsdag 26 januari 2011

Halva reapriset

sånt gillar vi skarpt. Samt om man har presentkort oxå =) efter som kroppen min har blivit lite mindre så passar inte så mycket i garderoben längre men jag har lärt mig att vänta ut rean..nackdelen är att man är i samma storlek som Ganska många nu för tiden så jätte mycket fanns ju tyvärr inte kvar =( men

* skjorta till mig
* bh till mig givetvis
* ett par snajsiga tajts till lilltösen
* en bikini till stortösen
* en baddräkt till mellantösen
* två par leggings till de stora tösarna
* lite badskum
summa 604kr /2 = 302kr in med presentkort å jag fick pröjsa 2 pix =) LIKE a LOT!

Ja man är ju mamma så det slutar ju alltid med att man Unnar barnen nått nytt.
Varför är det så? Kan nån klok förklara?

2 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR att shoppa till barnen. Särskilt när det är rea. Fast dom har hur mkt kläder/saker som helst så blir det alltid lite nytt :-)

    SvaraRadera
  2. ja men visst de har ju Hur mycket som helst. Men endå kan man inte låta bli =) skönt att höra att det är fler än jag ;)

    SvaraRadera