tisdag 31 augusti 2010

Det är mycket nu..

hahha kan man bli utbränd när man är mammaledig?? hahha det känns som lite mycket å typiskt man vill ju passa på nu när man har all tid.
Scenariot idag..har varit och tränat små flickor i fotboll kommer hem möts av att J räcker mig en telefon där det var en pappa som undrade om handbollen som börjar IMÅN!?!

ja känns ju toppen inte riktig med på detta alltså..
men men handboll är ju inte lika främmande som fotbollen (som jag halkade in på för att storatösen skulle testa men hon ville inte riktig släppa mitt ben de första träningarna så det var bara snällt att ställa upp, vad gör man inte för sina barn. Så huxflux va jag tränare där)
så :
Onsdagar kl 17.00-18.15 är det lek och spel för alla sugna små tjejer och killar i åldern 03 04 alla är jätte välkomna!! Kom å testa vet jag, när jag ändå är på g så alla tjejer 04 05 som är sugna på fotboll är såååå välkomna till madesjövallen tisdagar kl 17.30-18.30 =)

(A o C o N o V)

ja vad har mer skett idag då..jo har ju varit på träff med mammorna och "marsbarnen" kul att ses igen efter sommaren. Alla små har växt och det händer så mycket nu =) kul att snacka lite skit en timme eller två Himla trevligt det tackar vi C och E för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar