onsdag 1 september 2010

Taxiproblem

Baksteg..Stora tösen i måndags.
Hon ville inte åka taxi med sin favvochaffis Nix helt förtvivlad och vägrade gå in i taxin. När jag fått in henne i taxin släppte hon mig inte å grät som bara den (hon är väldigt känslig och blyg av sig) men eftersom det gick så bra förra veckan så tänkte jag att det här går nog vägen. Nja halvvägs får man nog säga att det gick. En stor ros får vår granne K som oxå åker taxin hon är 3år äldre än A och hon är en riktig kompis. Hon tar A i handen om det behövs, låter henne sitta brevid (fast hon nog vill sitta brevid sin kompis) men inga problem. Det känns bra i mamma hjärtat.
Detta problemet uppstår på ditresan på morgonen på hemvägen går det toppen å hon kommer glatt springade från taxin..
MEN nu har det gått bra tis ons för mamma och a har gjort upp en deal. Tränar hon på att åka taxin på morgonen och vi tar det lugnt å still säger hejdå med en kram och hon hoppar in i taxin så skall det åkas till simhallen på söndag =) (Muta, oja!) men bara hon känner att hon växer i sin trygghet så skiter jag i om jag får åka till simhallen varje söndag.



Men Bosse är fortfarande den stora favvon =)
(lånad bild men ganska likt =) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar