onsdag 15 september 2010

En skänk från ovan!


Allvarligt talat, hur många där ute kan tala om för mig att koksaltlösning typ renässans funkar på snuviga barn?? Jag har testat till alla tösar men inte får det barnet att andas bättre eller få ro till att sova inte. (inte mamma heller) Krafs säger jag bara efter två timmars renässans å lite näsfrida så hämtade jag Nezeril (vet att det är från 7mån) ett spray i ena näsborren å vips 10 min senare sussar både jag å lilltösen gott.

Nu åker skiten i soppåsen! å en sak till kan inte nån komma på att man kan även för de små bebisarna ha nässprayet i flaska, de därra små livsfarliga endospipetter som man om man har tur funkar bra första gången men andra näää typ skärsår runt hela nosen =( å säg inte att man får för stor dos, har ni testat renässans spray det känns som man kör upp hela dusch munstycket i näsan.


jaja krafs iallafall att lilltösen nu har blivit sjuk igen, hon hade ju nyss feber. Ingen träff med marsbarnen å deras trevliga mammor idag heller.

Men lilltösen har ett gott humör endå tappra kvinna! Lite ljusskygg bara =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar