måndag 6 september 2010

Lek hela dagen =)

Idag har vi varit på resande fot från de stora tösarna kommit från skolan och dagis. Hade bokat in fika/lek date h C och grabbarna grus idag. Så jag tänkte att vi kör lite lek i parken innan vi far till dem efter som C inte slutar förren kl 15 så slipper vi fara hit och dit (otte-nybro nybro-otte otte-nybro nybro-otte). Vi brukar hänga i badhusparken, tycker den "stimulerar" mina tösar bra men idag ville den stora testa något nytt. Visst vi körde på mariegrops lekplats.
Hann dit, två åk i rutschbanan.. jo men visst lilla A kastar sig ut med huvet före går bra tills hon kommer ner. Som en struts! Hela huvet i sanden lilla tjejen, munnen full å givetvis låg en pinne där som repade upp kinden =(

det hördes att vi kommit till idehult vill jag lova.. men efter lite tröst å banan =) så var det tummen upp.
Men alla som känner lilla A blir nog inte förvånade hon stackarn är otursföljd eller hon råkar alltid ut för något. Hon har precis blivit bra från att gjort ansiktskänning i singlet, gutt tänkte jag lagom till dagisfoto men nähä vi tar fixar en ny reva =/

Kom iallafall till C och grabbarna med en sargad liten A och det va trevligt som alltid =)
Jag hade med en kaka jag bakat
http://www.recept.nu/1.308887/leila_lindholm/kakor_tartor/agg_mejeri/toscakaka_med_farska_persikor
fast jag bytte ut persikorna mot äppel har ju hela trädgården full, lika bra att de kommer till använing. Den va toppen god sa de som åt den =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar