tisdag 7 september 2010

En tur till Marieanne..

idag har lilltösen å jag varit på bvc och vägt och mätt. (6,8kg 68cm) lilltösen hon växer precis som hon ska =) kändes ju bra nu när jag inte är mjölk ko längre. Hon äter ju mat och välling å gröt nu StorA tjejen. Blev ett par sprutor oxå å besiktning av doktorn, hon gick igenom å visst gjorde det ont att få spruta men bara lite gråt å snyft sen var det glömt. (håll tummarna alla att hon slipper feber bara).


Har bakat idag igen, idag blidde det muffins till jobbet imån. Tänkte jag å tösarna skulle svänga förbi å säga hej. Kanske även lilla S och J. Vi ska nämligen ta en liten middagsdate på ikea, kul att träffas för det var ett tag sen. Inte s för hon va ju med å tränade förra veckan, vilket vi måste göra om =)

(sen blir jag såå förb**** när jag läser hur vissa tänker, visst har man en blogg får man skriva vad man tycker man behöver ju inte läsa den MEN hallå FINNS det nått mellan öronen?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar