torsdag 16 september 2010

Kvalitetstid med svärmor

Svärfar och svärmor

Lilltösen är på bättringsvägen, skönt! men jag ville inte gå på sången idag det är många små små bäbisar där så jag tog mig en promenad efter jag lämnat mellantösen på dagis. Hum vädret var väl med mig de första 10 minuterna sen öppnade himmeln sig å så trevligt =/ typiskt när man väl ska ut men jag trotsade regndropparna å traskade vidare.

Väntade ju på svärmor, hon slutade inte förren 10 på jobbet sitt. Så lite lagom blöta begav vi oss till det stora möbelvaruhuset i Kalmar.

Så trevligt att gå runt å strosa och bara titta å fika å prata =)

Det blidde en såndärra mjuk pläd till lilltösens sittvagn.

Ska bara hålla det borta från Inka, hon fick tag i det förra å det minskade i storlek ganska rejält + att det såg ut som hon hade haft ihjäl ett får i hallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar