lördag 14 augusti 2010

Väckning =(


Va ju och jobbade på travet igår kom hem runt 22.30 sen tittade kärleken och jag på en film Green zone (kanon bra) så runt 01 gick vi och la oss.

Klockan 2 ringer min mobil (vilket jag inte hör) kl. 2.10 väcker j mig.

- Du det ringer i din mobil som tusan. Äh det är väl nån som ringer fel...tankarna snurrar...men jag beställde ju taxi till tjejkvällen nästa fredag

..upp.. kolla nr. som fortsatt ringa.

Ringer upp..

-Taxi

Jag - hej caroline sundin här.

T- jag väntar på er.

J - jag sover men jag har beställt taxi till den 20e alltså nästa fredag.

T- oj

J- oj va fel det blivit!

T- men då är det alltså den 20e kl 2

J- ja tack!

T- förlåt för jag väckte dig/er så syns vi nästa fredag

J- tack, ja det låter bra.


Lätta att somna om efter det..klibbigt å härligt som det var.

Ja ja håll nu tummarna att det står en taxi å väntar på oss nästa helg =)


Idag har vi haft lekdate med tösarna Elmqvist, vad jag diggar den familjen. Barnen leker toppen bra ihop å F o M är för goa =) Vi var även förbi gula grillen å tittade på Karlsson På Taket. Toppen tyckte barnen å F träffade även R och L å kusin Elsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar