söndag 8 augusti 2010

Gäsp!

Vi har alltid varit lyckligt lottade med våra barn. Vi har varit uppe med den stora tösen 1 natt och mellantösen ett par nätter när hon har haft öroninflammation å den lilla ja hon har ju sovit jämt =) annars har de sovit bra. Visst har de vaknat på natten eller ibland kommit in till oss men så är det väl för alla små barnsföräldrar.
Plus att våra små alltid har somnat tidigt ibland före bollibompa nu senare å det har gjort att jag och j alltid har haft kvällarna. Visserligen inte tillsammans nu när vi har jobbat mot varandra. Det är ett nödvändigt ont att jobba så. Jag tycker det går bra medans J tycker han känner sig som en ensamstående, det blir ju så ena veckan är man ju själv med barnen på morgonkvisten och andra på kvällskvisten. Men vad gör man inte man måste ju ha mat på bordet!!

Åter till gäsp..nu när vi har haft "sommarlov" har vi även gått på sommartid =)
På gott å ont.

(tagen från webben)

De stora tösarna har lagt sig nio/tio ibland senare och även sovit till så därra åtta/nio.
Men herregud så trött man är om man väcks tidigare Å då är det bara 1 vecka kvar tills A ska börja dagis igen, kl nio. Å Stora A börjar ju skolan! om 2 veckor å då ska det upp varje dag!
Hua jag är så morgontrött, J är lika trött men han är toppen för han går ibland upp så jag får sova vidare vilket jag är evigt tacksam för.

Men det är bara att ta sig i kragen, men det känns bra då jag ska ändra lite andra saker i livet oxå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar