söndag 29 augusti 2010

Joe Labero -härligt Flygt!

*lånad bild från webben*
Igår var jag med mannen på Jobbfest. Mycket maffigt 15oo festglada pers intryckta i en sporthall =) det serverades mat å dryck och efter maten kom underhållningen. Från första början var det ju hemligt vem som skulle komma men som nästan alltid hade det läckt ut Så fast man visst så var entrén väldigt maffig när det brakade loss å Joe kom in körande på en HD med en cigarr i munnen.
Showen va kanon (men inget jag skulle betala för att se) man blir ju imponerad av allt han gör men mina bordskamrater blev mest arga för de inte fattade hur han gjorde.
Kul att träffa alla mannens jobbakompisar å få ett ansikte till de därra namnen som man ibland för höra om. (de var väldigt trevliga allihop fast vissa kanske hade lite för mycket under rocken)
MEN En sak som förundrar mig är hur vissa människor som man träffat dagligen i flera år tycker sig med åren blivit "lite bättre" "lite märkvärdigare" än "oss" vanliga så att man inte ens kan säga hej.

Stackars patetiska människor säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar