måndag 9 augusti 2010

Tandläkaren!


Då var det dags för den årliga undersökningen. 10.05 hade jag tid, satt i väntrummet folk kom å gick..10.30 fick jag komma in =( inte ens sorry att vi är lite sena utan bara sitt ner här ska ta lite bilder. Hon grejade lite med de sen kom den Riktiga tandläkaren nix inga bilder här inte undersökning först. Ja ni vet b12 xg men helt plötsligt hade jag inte två tänder som jag haft innan?? humm har de bara försvunnit eller =) ja ja ja undersökning färdig Nu bilder. Ni vet dessa grejer man ska ha i munnen jo då de hade jag typ i halsen! Hon skulle försöka ta en bra bild på visdomstanden å det kunde vara lite knepigt, jo tack jag kände de trodde hon skulle ta bilder på mina tonsiller =)


Resultat bilder hål på visdomstanden och tandsten, två nya tider på utdragning och lära mig borsta tänderna. (inte mig emot jag är inte rädd, bäst att ha koll på bissingarnas så man inte får äta soppa resten av livet)
Men..ja då ska vi se vad detta blir att betala jaha du har tandvårdsförsäkringen hum ska se tills den gäller..jaha du har precis betalt den, ja då kan man ju verkligen säga att du får mycket för de pengarna för du skulle ju legat snepet upp nu.

Ha nu ja men jag har redan betalt nanananana !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar