måndag 28 februari 2011

Sista dagen i "friheten" ;)

imorgon är det dags!! Inge mjukstart här inte. 100% rakt in i arbetslivet =)


så idag startade vi med frullePriems hela familjen..

sen släppte familjen av mig och stora tösen i skolan. Tänkte passa på med en liten besöksstund till innan jag började jobba. Så jag fick skönsång och vara med på födelsefirande och kaffe med fröknarna =) alla barnen är för goa!!


När det var dags för lunch för barnen begav jag mig hemåt.
Stannade till på växtriket och köpte lite tulpaner å vas (rea ju) till mig och lilltösen som har namnsdag idag! (tack mor som kommer ihåg)
Sen gick jag hem vilket var jätte skönt.
Tyckte bilarna jag mötte kollade lite lustigt men vart tusan ska jag gå när det endast finns en väg som leder hem?!
Å så ett stort grattis till alla födelsedagsBARNEN
Svärfar Maths
Lilla Sara
Kusin Frank
Jenny K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar