onsdag 23 februari 2011

Marsbarnen

igår så var det sista gången så här dagtid jag kunde träffa marsbarnen så då bjuckade vi på lite kaka. Tyvärr så låg lilla K o S med sina mammor hemma i sängen sjuka =( men som jag sa till de andra flickorna att vi får ta en kvällsdate framöver bara mammorna å en bit mat å kanske lite vin =)

Trevligt var det iallafall och vi träffades ju på Öf och där stötte jag även på T och lilla H.

Nice blev det en liten fika med henne oxå =)

Även M o lilla M o nya M som jag aldrig träffat var där. Jätte kul ju!
Ja ni marsbarn med mammor tack för ett trevligt år med många böcker lästa och många koppar kaffe druckna =)

Fina K o lilla V. Bara kämpa du K snart är du i mål =)



K med lilla E... H ville ju inte sitta å fika ju =)


K med lilla glada V


M + Flickorna Täck
Nä hä nu ska bilen packas tösarna och jag ska fara till Torpa

och busa med M o J och har sleepovers=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar