måndag 7 februari 2011

80 tals fest

ja jag säger då det.. nä trebarns mamman pallar inte med festlivet längre. (visst man kanske inte behöver vara så laddad men det blir väl lätt så när man går ut så där 2ggr/år)

hoppas jag inte var för jobbig utan mest glad å trevlig =)


Hur kul som helst var det. Först träffades vi hemma hos J o J på förfest. Det ramlade in ett trevligt gäng i blandad kompott. Kände inte riktigt igen vissa så fina var vi =)

Det bjöds på planka och tjattrades, trevlig trevligt.

Runt 22 tiden var det dags för att bege sig till Milles där partyt hölls.

Å väl där var det väl dansgolvet som jag mest besökte =) bra musik och vilka snygga människor som var där. Like alot!!!

fler kort kommer men ni får hålla till godo med mig så länge!

Tusen tack till T min personliga lilla makeup stilist!

1 kommentar:

  1. Japp, kan intyga att ovanstående trebarnsmor DEFINITIVT va liiiite sliten i söndags,men så är det när man börjar bli tant fröken =)
    Men vi älskar dig ändå!

    SvaraRadera