måndag 27 december 2010

Xtravaganza

i mitten av augusti läste jag en annons i Kalmar posten om Xtravaganza.
Jag läste Jennys blogg http://xtravaganzajenny.se/ å tänkte varför inte.?!
Jag jobbar inte, jag har tid att ta tag i mitt liv!
Så jag bokade en pratstund på Nordic club i Kalmar http://www.kalmar.nordicclub.se/
där "programmet" är fick info å tog beslutet att köra.
det är inte billigt men investeringen som det blir är det mycket prisvärt.
Sen kanske det är en extra sporre när det är som segast.

Så 17 veckor har jag 3 gånger om dagen skakat till mig en soppa eller en drink =)



så allt som jag skrivit på bloggen i matväg vet jag inte hur det har smakat jag har bara luktat å frågat alla som ätit om det har varit smaskens. Visst har det varit hårt alla trevliga stunder när det har varit fika/ tre rätters men har man mål i sikte så är det bara att bita ihop.

Jag får tacka alla som stöttat på vägen å inte pushat för att bara äta lite, tack tack!

Det har ju varit billigt att bjuda på fika, svart kaffe å vatten kostar ju inte så mycket =)

Det bästa med denna kurs eller vad man kan säga det är..är att den är på 1år så man inte bara går ner i vikt å sen faller in i sina gamla vanor igen. För kom igen, det är ju inte svårt att gå ner i vikt det vet ju alla hur man gör, man äter mindre å rör sig mer. Eller hur?

Det svåra är ju att behålla den vikt man önskar...så därför tror jag att jag nappade just på detta för det är mycket bra rådgivning under resan och man har träning å toppen goa tjejer som pushar på, ja hela konceptet liksom.

Så ja det är väl de i kort, jag är ju inte i mål än men det är inte långt kvar nu =) sen gäller det bara resten av livet.
Å även min lilla man har ju åkt med på tåget fast på hemma plan å han har ju varit toppen duktig å minskat markant i omfång =) hahha!
Puss på dig snygging!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar