fredag 17 december 2010

Mingel på jobbet! Inte det riktiga nä nä nä..

Igår var det ju årets sista travdag på Kalmar travet så efter tävlingarna var vi bjudna på mingel =) Det var vår julklapp i år + att det skulle skänkas pengar till Hjärt och lungfonden, high five!

Så när tävlingarna var över så var det först mingel i baren, trevlig trevligt synd bara att det inte var så många som valt att gå =( trist när det väl händer nått. Vanligtvis brukar vi få gröt å en torr macka före tävlingen å två biobiljetter så jag tycker detta var en bättre och trevligare julklapp!

Sen var vi välkomna till bords där det serverades tacobuffé, nått jag suktat efter X antal månader så ingen blev gladare än jag =)
Chefens styvson underhöll med gitarr och sång under kvällen vilket oxå höjde stämningen så här på en torsdag!

Givetvis var det en härlig tävling. först 8 jätte svåra frågor (som jag hade 1rätt på, toppen!) och sen utslagsfrågan!!


Å nej jag vann inte det jag vann var sockerchocken ALLAN!! sutta i en hel flaska julmust, nja mådde inte så bra sen.. men men vad gör man inte när det är tävling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar