måndag 13 december 2010

Lucia i otte 113 - inställd

många järn i elden igår, dansavslutning, hämtade fars julklapp till mor, adventsfika m brudarna, fixning av lucia utstyrsel å så lite bak på de.... SÅ vi vaknade av en glad liten 6åring som skulle gå lucia...helt från de blå kräk...ja ha...så nu sitter hela familjen S i soffan å väntar...på det som skall komma eller om det var falsk alarm. (Peppar peppar ta i trä!)

Jävla (förlåt) skit kamera..här är iallafall de underbart söta tösarna i blandad skara. Så ljuvligt söta när de står å skakar rumpan till Sean banan.

(skulle det vara någon som tycker att jag har varit snäll i år och har ett par tusingar kvar så skulle inte jag bli lessen om jag fick en ny kamera i julklapp, bara ifall =) )

Bättre kamera/film på J nya mobil =)

Muffinsarna står start klara i kylen..


Tradera is the shit, ja det är ett gift men ibland hittar man ju guldkornen
Som här fåtöljen Eketorp Jennylund från Ikea nypris 1695 kr
Tog jag hem för 300 kr knappt använda + en gratis ny extra klädsel,

jag tackar eller rättare sagt far =)

Adventsfika med smarriga godsaker hos H i Kristvallabrunn, toppen fint hade hon å karln det.

E o lilla I och J o lilla N o E va oxå där. Tror nog att H är väldigt glad att hon inte har några barn bara voffsingar..lagom stimmit med 4 vildingar å en krypare å en sittastillare =)

(hoppas hoppas att inget har smittats vidare!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar