tisdag 21 december 2010

Blidde bara 1


det blev bara mellantösen som trillade dit, ingen annan i vår familj å vi har inget hört från de nära och kära =) tack!!


Nu är alla klappar under granen förutom mellantösens skrivbord då vill säga ;) och så har jag varit och inhandlat allt som skall vara till jul hahha brukar inte åka till Kvantum men jo då skulle dit och köpa must jag och HELA nybbans pensionärer!! Gud va folk hua hua ja ja nu är det gjort.


Sen har jag å min kompanjon varit på möte, mycket lovande. Alltid trevligt att höra =)


Sen har jag även till mannens stora suck kört på soptunnan med bilen å i denna kylan gick tyvärr baklyktan JIPPI 900 kr. Nästan alltid kul på hjul!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att inga fler åkte dit ;)
    Jag väntade och väntade på att ngt skulle hända men som tur är så blev det inget!
    Ha en underbart härlig jul!
    kramar
    EK

    SvaraRadera
  2. underbart! tack för de fina julkortet =)
    ha en toppen jul kram kram

    SvaraRadera