lördag 9 april 2011

Tapetjakt!

idag har tösarna å jag varit i Kalmar på tapetjakt!

tösarna ska ju få nya rum så då måste det ju fixas till lite.


Hittade toppen fina på rusta =) Ett stort plus när stora tösen valde tapet..hon valde någon som va på rea.. 170 kr! för alla rullar =) en tack så mycket en tack så mycket!!


Mellantösen hittade oxå en rosa med fjärilar på. Inte så dyr den heller, sånt tycker vi om!!

tapet från rusta!


Så ikväll har jag med ett glas rött i ena handen och en roller i andra målat storatösens blivande rum. Fick tillochmed "färd" drink av mannen. När jag stod och målade kom han med en liten drink! Tack =) Nu blir det soffan och tv innan sängen... Gårdagen gick kanon. Jag somnade nog innan barnen men det var inget groll alla var på toppen humör och alla sov som stockar hela natten.. Imån ska jag fynda lite till vårt blivande sovrum... ha de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar