söndag 3 april 2011

Partaj!!

igår var det rajraj i kalmar.

Tog först ett par öl med lilla S på Krögers där vi även träffade I och hennes S.

Vi väntade på A och hans lilla pingla E för vi skulle få åka med de till Berga där partyt var. Fast innan hann vi med en lite macka på Subway =)



Födelsebarnet!!


Ute i berga hade J gjort det jätte fint Å det bjuckades på bål å snacks. Lekar hanns det oxå med å JAG vann hela havet stormar =) hahha tävligar tycker vi om =) Liveband hade hon oxå fixat. Jätte duktiga killar, lite högt bara men det har väl med ålder att göra =/

Framåt natten åkte N, T, A, P, A, E och jag in till city för att ta en sväng på Harrys. Ja men visst det slank ju ner ett par tequila å det har jag bittert fått sona för idag =/ Men gud va kul det var å stuffa och vilka partybrudar det är =) Jätte skoj var det. Sen var det ju dags för nattbuss. Då stötte jag ihop med K å vi började diskuterar cykelfesten....så det slutade med att jag klickat i att vara med på det =) hahha det blir nog bra. Cykelfesten eller rättare sagt efterfesten hade jag inatt när jag cyklade hem hahha herregud helt kolsvart å ja det var en slank å dit å en slank hon dit.... hahha jajja hemma runt halv 4 å upp vid nio för att sedan vara i sporthallen vid halv 10 =/ har ju mått sisådär kan jag villigt erkänna eller det syntes ganska väl =) å Nu har jag varit hemma i 1h... ja det var denna härra helgen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar