söndag 10 april 2011

Fynd x 2

eftersom vi varken har ekonomin eller mest lust att köpa ny säng nu när vi byter rum så har vi ju varit på jakt efter garderober..(i samma stil som sängen då va) å av en slup när jag å tösarna var på Ikea igår å köpte servetter hittade jag ett klädskåp på fyndet.. 450kr istället för 1990kr jo ja tackar. Kruxet är att vi var i behov av två =( Men istället för att investera i ett nytt för 1990kr så spanade jag in blocket å taddda i torsås så fanns det ett litet klädskåp för den nätta summan av 500pix.
Så att summera.. två bättre beg. klädskåp för 1000kr istället för 4000!

Klipp tycker jag. Men J delar inte min förtjusning

-älskling det är garderober jag ska bara hänga kläder i dem.

men va tusan är det bara jag som känner sig nöjd i hela kroppen när man fyndar till det så här??

2 kommentarer: