fredag 8 april 2011

Söner på låns

ikväll blir det inget trav, det har jag bokat av.

Det blir istället 2 grabbargrus på övernattning =)

Ska bli kul, tösarna är och har varit uppspelta hela veckan. Så hoppas hoppas att de går fint å att de inte blir putta å griniga.

Det vankas först ett friskis pass sen blir det hem till mannen som så snällt ska göra hemmagjord pizza =) sen blir det nog nån kul film å bus i mängder!!!!


Ha det gott å ni VÄLDIGT VÄLDIGT dåliga idéer till vår vinterträdgård!! ((hahhahha))

3 kommentarer:

  1. Åh, vad mysigt!
    Är det typ en inglasad veranda du tänker på?
    Kram

    SvaraRadera
  2. ida dig kan man lita på =)
    ja det ska bli inglasat och isolerat så vi kan använda rummet året runt =) men det är ju en djungel där ute..man ska ha det underlaget eller det..det kan komma fukt bla bla bla
    tänkte jag kunde få lite tips från er läsare..kanske nån som har nån snickare i sin närhet ;)
    hoppas allt är bra med dig å fossingen. Fika snart eller kanske ett pass ? kram

    SvaraRadera
  3. Pappa hade en altan som han har byggt om till ett uterum. Han har gjutit en grund, som han sen la en värmeslinga i o klinkers på det. Den bortre delen har han vanligt tak o väggar. Spotlampor i taket. Den andra delen har glasdörrar o typ ett ljust plasttak. Sen är det vit panel invändigt. Kan kolla om jag hittar nån bild så ni kan få se hur det ser ut! Pappa är snickare så han har gjort detta själv. Har för mig att det gick på ca 80 000-100 000.
    Vi kan gärna träfas snart o ta en fika eller så. Träna klokt kan jag inte göra för mitt knä... =(

    SvaraRadera