torsdag 6 december 2012

Men va fa*!

Jo då. Fick ett sms av mannen igår på jobbet. ( jag kollade telefonen på rasten) å lilltösen hade krä**ts! Men lägg av!! Nu får det vara slut på detta..

På detta..så på travet igår säger min kollega som sitter 10 cm ifrån mig. Jag är yr. Jag behöver lägga mig ner. Så jag tar henne under armen å då springer hon iväg i på toa! Jippi!
Så stackarn fick gå hem..
Så peppar peppar..

Åååå om inte det vore nog!!

Kl 6 väcker storatösen alla tösarna för hon vill ju inte vara själv.
Så plötslig hörs värsta dunsen på övervåningen.
Vi springer upp. Då har vår lilla oturs sparv lyckats trassla in sig i täcket å snubblat med huvudet i tvbänken. Blod är det man vill se först på morgonen...

Så nu åker jag till jobbet.. Tokförkyld å med tankarna hemma hos tösarna...

Hoppas ni får en bättre torsdag än vi i Otte!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar