måndag 31 december 2012

God avslutning 2012 och gott nytt 2013!

Ja mycket har hänt under 2012.
Det har varit både glädje å tråkigheter.

Jag har lärt mig att uppskatta det jag har. Livet kan vända när man man minst anar!

Härliga minnen med många skratt m Goa vänner!! God mat ( syns tyvärr på vågen) härliga upplevelser, Som sthl på 20 h ;) Karlshamn i regn :/ skara i blåst :/ alv i ösregn! Å Fina bröllop..haha ja vad säger man. Tur sällskapet var toppen!

Mellantösens olycka m sin arm :/

Höstens alla tråkiga vabbdagar. Hua hoppas verkligen 2013 blir friskare!

Tillökning i familjen.
Silverpilen som tyvärr bara fick en kort tid här i Otte. Men även vår fina husvagn å givetvis lilla pepsi!

Jag avslutar året i Otte m familj och vänner!

Jag önskar er ett gott nytt år!
Å ta hand om de nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar