lördag 8 december 2012

Lördag!

Idag har det varit julavslutning på mellantösens fotboll.. Lilltösen å jag fick snällt hålla oss hemma med våra förkylningar.
Så vi roade oss med att lappa tösensbyxor. Knappast värt det då byxorna kostade 49kr och de har säkert 10 till men vad gör man inte för di små.

Stora å pappan har varit på egentur. Mys å lite julklapps letande :) vi andra har myst å lekt tillsammans med en "lånetös"

Dagen snopis! Letade på Ullared efter rim memori men utan att finns. Så jag såg att det va billigt pris på lekamer på nätet å gratis frakt å hela balunsen. Så jag klippte till. Sen har jag inte öppnat paketet för jag hann inte slå in det förut.
Men idag å snacka om snopen jag blev när ett ballerina paket rullar ut :)
Trevlig säger jag bara :)

Tänk så lite som kan göra en glad!
Haha
ha en härlig lördag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar