tisdag 16 augusti 2011

Lördagshäng!


Efter härlig sovmorgon och mysig frukost med mina stora tösar (pappa j var i a-holm och spelade fotbollstennis?) så åkte vi ut till st:sigfrid för att luncha å hämta lilltösen.




Mina gamla Astrid Lindgrens band går varma.

Allrakäraste syster, tyckte även systrarna sundin om =)


Lilltösen leker tittut med mormor/morfars Rex!

Lustig väder alltså. Ena stunden jätte varmt andra blåste det kallt.

Här mellantösen i min fina tröja från 80 talet =)


Korvlunch på ingång!



På kvällen skulle jag å tösarna ha en liten kräftskiva på tu man hand var planen men även Pappa J anslöt så det blev familje mys (-stortös som fick egentid hos mormor/morfar ;* )

Bästa var nog att hela familjen somnade runt 21 tiden å sov till 7 på söndagen.

snacka om dvala! skönt!!



Härlig bukett från mamma å mitt senaste fynd på tradera 70 kr för ett par nya skor..

vet inte hur många gånger de kommer användas men någon Nykter tillställning ska de nog få följa med på =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar