måndag 1 augusti 2011

En fullspäckad helg!!

Ja ni det har varit kalas för 5 o 7 åringarna i huset. (bilder kommer) åh det är så trevligt med kalus tycker jag =) de fick så himla mycket fint. De tackar och niger för allt!!




och det var även 6 år sen vi överraskade alla med att slå till å gifta oss.

så denna underbara bukett fick jag av mannen min!

tösarna fick wii av oss så det var spel även för oss vuxna =)

på kvällen blev det grillat.

Åh igår var Fam S å fikade och barnen fick leka av sig. Mitt i allt kom suddenly Dan (min kära far) och mor. Vi har ju läcka i taket =( så det blidde åtgärdat.


(suddenly Dan: för att han kan dyka upp PRECIS när som )



Sen på kvällen så åkte jag å mor å tösarna och shoppade i Kalmar och tösarna blev så glada för det blev spontanövernattning hos mormor o morfar =)


Tack snälla du! lycka för di stora!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar