tisdag 30 augusti 2011

Gårdagen

gick i städning å fika å pysselnstecken.. vårt hus ser ut som ett litet bombnedslag =( å så känner man av någon lustig kvinnlig (tror jag) sätt att nu när jag har semester så Måste jag fixa å stejja så allt är klart med kläder å leksaker å krafs.

Varför jag vill ju oxå ha semester egentligen..men jag vet ju att det måste göras så det är väl lika bra att göra det =/




Lilltösen är snuvig så inget dagis för henne igår och idag,

härligt att de hinner gå 1 vecka i allafall =)

(så det blev lite hemmapyssel med hennes dagisbilder)



på kvällen så drog jag med mannen på box för
http://web.friskissvettis.se/nybro___846.aspx?newsId=2897

har ju testa på hela veckan!!

så kom igen Nybrobor kom å rör på fläsket lite ;)



snälla morfar tog hand om tösarna, tack!


å tack J för en god sparringparter å en god partner i livet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar