torsdag 7 oktober 2010

Tänk vad lite Choklad kan göra

Hade en date inbokad idag med T och lilla H. Men hade haft min mobil på ljudlös så jag hade missat att T hade ringt så jag ringde upp å då hade lilla H bökat ganska mycket inatt så båda flickorna var trötta. Men H sov å T kunde ändå inte sova så det var bara att komma =)
Lämnade mellantösen på dagis å kollade sen mobilen å såg även ett sms från T. Detta kom innan vi talats vid. Det stod att hon va tyvärr tvungen att ställa in vår lilla date pga sömnbrist =/ å så tränger jag mig på!
Nä fick lite dåligt samvete å tänkte att choklad piggar alltid upp. Så när T öppnade dörren
(snygg som alltid) efter den varma välkomnande kramen så räckte jag över lite choklad,
Tror allt att det va uppskattat ;)

Ibland när vädret är trist å man känner att livet är grått
så behöver man lite puff å kanske lite choklad =)

Medans mammorna tjattrade å drack kaffe så smaskade lilla A på lilla Hs tå, det finns ju inget bättre , tur att det inte kommit några bissingar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar