lördag 24 juli 2010

Ont!




Otränad? nähä har inte rört på mig på sådär en 14 månader. Så när jag skulle fixa till framsidansgång, ta bort plattor och lägga singel. Lätt tänkte jag det va ju bara en ca 40 plattor och sen kratta till lite grus, hur jobbigt kan det va? För det första valde jag dagen då solen inte visade sig så mycket men det var kvavt som bara den. Så fort jag lyft en platta så sprutade svetten härligt när man måste ta ett break och amma oxå inte svettigt de inte. (hud mot hud) Men det tog så där en halv dag så va allt på plats, fick lite hjälp med singlet men annars bara jag.


Åter till ont.


Dagen efter oj oj har jag använt min kropp eller? Mina armar var som spagetti och värkte så fort jag tog i något typ knyta tösarnas byxor, aj aj aj.


Men vad gör man jo, det är bara på att igen. Fick en massa singel över som skulle ut på uppfarten.


Vaknar idag aj aj aj mina ben hahhaha otränad till max den härra morsan, dags att ta sig i kragen och dra sig till friskis! (tagen från webben)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar