söndag 25 juli 2010

6 år


GATTIS ÄLSKLING, stor tösen fyller 6år idag =) dagen startades med skönsång från mig, far å lillasyster(minstningen låg å sov). Lite mysig frukost med familjen -pappa j. Lite sliten från gårdagen, han och svärfar slet med tralldäcket i ösregnet och blev nästan färdiga, toppen bra blir det. Sen på kvällen hade vi fam. Petterström/Andersson över på lite mat å dryck, så han tyckte att han va värd en liten sovmorgon =)

Klockan 13 kom gästerna intrillandes, smörgåstårta stod på menyn. Första gången jag gav mig an att göra en traditionell tårta å den gick hem.

Vi brukar ha kalas för tösarna var för sig men i sommar har vi träffats både på begravning och dop så vi slog ihop det i år, så det firades 10 år i otte idag.

Hade jag fått hälften av det de fick hade jag varit toppen glad, det va böcker, pennor, godis, pengar, fina kläder, barbiedockor, smycken, hårgrejer, nessiserer, glitterspray, kaniner ja massor.

Tack alla!!

Så nu.. helt slut i huvet mätta i magen sitter vi å myser i soffan och tittar på "det regnar köttbullar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar