måndag 29 april 2013

I cykelnstecken!

Igår hade vi en dag i Kalmar. Det blev shopping av lite nya blommor å sen skulle vi hämta min vinst. Jo men visst har vinst det i parti och minut ;) så eftersom jag nu ätit (knappast) upp alla ostbågarna så behöver jag bränna lite ;) så av anmälningen av nattloppet (pust) så vann jag ett träningshjul.

Tyvärr vet jag inte hur hjulet funkar för det va slut.. Kommer om nån vecka.. Spännande. Men det blev en ny cykelhjälm till lilla A iallafall. ( som hon typ numera jämt går runt med)

Sen iallafall skulle det bli restaurang.. Nä det blev take away vid slottet. Mycket fin utsikt!!

Sist men inte minst så var vi och köpte en cykel till mellan A. Hon har ju växt som ogräs så hennes cykel såg ju ut som som hon hade snott den av Agnes ;) åå hon blev så glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar