måndag 22 april 2013

Dansavslutning!

Igår var det dansavslutning för mellan A. Sista dansen med bästa fröken S.

Till hösten får lilla A ta över å så får vi se om hon fastnar lika mycket som sin systrar gjort.

Stora A hade feber så hon och far fick stanna hemma men mormor hakade på.

Själv när jag vaknade så sa jag till J att det kändes som jag varit ute på galej till långt in på småtimmarna... Å när jag kom hem från dansen så kunde jag gå och lägga mig bredvid stora A. 38 grader å jag var som klubbad. Sov hela dagen. Men vaknade mycket bättre idag. Men tänk att man kan bli så utslagen.. Stora A har fortfarande feber så imån blir det vab oxå. Sen får vi hoppas vi slipper denna febern på ett bra tag.

Typiskt lixsom råkade ju säga på jobbet att tänk så länge sen det var vi sjuka :/
Haha jo tack det har jag allt fått äta upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar