måndag 13 februari 2012

Mammaträff å Takida




Det var så länge sen vi träffades.. så det var så kul.

Kex och ost å vin stod på menyn hos C i hanemåla.

Vilka toppen tjejer, puss på er!!

Synd bara att kvällen var tvungen att ta slut så tidigt men vi träffas ju snart på lite pytt ;)



Jag fick som sagt vara stand in å en tjej som låg i feber..Så efter den trevliga "förfesten" alkoholfri


Åkte jag till Kalmar där jag mötte upp J för att sen ta oss till Sandra och lyssna in Takida.


J var på topp =)


Träffade även J från telenor som jag inte sett på 2år nästan 3?!


Dåligt och så bor hon i Kalmar =(


Himla kul iallafall!!


Karlsson träffade jag ju oxå =)


En väldigt trevlig och skojig lördag som slutade sent då jag åkte med far hem

men jag var uppe tidigt och jag var pigg =)

3 kommentarer:

  1. Faan va kul vi hade..=) tyvärr tycker jag att den där bilden inte var den bästa... Hi hi. Men jag bjuder på det. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är kanon! Tack för det underbara sällskapet :*

    SvaraRadera
  3. En ur trevlig kväll... Tack så mycket för att du gjorde mig sällskap. Tack caroline

    SvaraRadera