måndag 19 september 2011

Underbara Alva

barnen och farmor och far och kompis tog ett svep på tiviolit som var i staden i lördags.

Får ett samtal senare när jag sitter i bilen hem från Gtb.

Mellantösen - mamma mamma vet du, vi åkte karusell å då å då vet du då åkte jag å A å L å då vet du. Den var jätte rolig å du vet du. Då blev jag platt som en ost!

jag - hahhah vad sa du sa du? =)

mellantösen - å då va, blev jag platt som en ost!

hahha okej låter ju helt normalt och jätte roligt =)

fick även tala med mannen som även han var glad för han vann 1a pris på chokladhjulet.
10 chockladkakor =/ gött!

Men åter till karusellåket, farmor hade inte tålt att se eländet så hon gick så vi får ju vara glada att alla överlevde samt alla var glada efteråt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar