söndag 12 juni 2011

Söndagshäng.. å lite försäljning =)

inga förpliktelser idag mer än att skjutsa stora till kompis å mellan till kalas.

Like a lot =)



Så lilltösen å jag har hängt vid badbaljan hela förmiddagen.

På eftermiddagen kom Familjen Törnblad på visit.

Lilla söta N o badtokiga E trivdes som fisken i vattnet i Otte.

Vi vuxna hann fika å snacka i lugn å ro (ganska lugnt).

Himla trevligt som sagt nästa gång får vi köra all in och ta mat å dryck oxå =)

Vi har ju blivit med höns det kanske jag inte har berättat.


Jo då 6 svarta hönor pickar nu i otte. Lite trist att det inte kommer några ägg förrän nästa år tycker jag allt. Men det är väldigt fridfullt att sitta och titta på de små när de går runt i sin bur. De delar bur med kaninerna vilket går kanon. Jag tänkte att de små kaninerna inte skulle överleva natten men jo då de lever vilket får mig genast in på:


Först till kvarn kom igen nu 2 grå lurviga kaniner till salu.

Leverans i början på juli typ =)

Kön ?

Söta va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar