onsdag 1 juni 2011

Det blidde inget 3 löp

Fick gå hem från jobbet å lägga mig :( jävla magkatarr. Snälla mamma stannade så jag fick sova lite innan dagisavslutningen. Va duktiga de var ( bilder kommer ). De sjöng så fina sånger bra m madesjöförskola förutom de underbara fröknarna på nyponet å lilla Sanna så har vi ju sångfia. Hon är ju helt fantastisk med barnen å sången!! Lilltösen var å hälsade på sina fröknar var av Fia är en så då sken hon upp som en sol. Det ska bli första inskolningen för mamma i höst. Pappa har skolat in de andra tösarna så det ska bli kul å se å få vara med :)

Så efter avslutningen så blev det sängen för min del, inget lopp alltså :( men jag ska allt ladda till nästa år :)

Idag har jag sovit å tagit det lugnt. Men en sak.. Har haft en sååå hemsk huvudvärk i flera dagar typ ont i ögonen oxå. Men idag när mannen bjöd på kaffe tänkte jag att det får allt magen tåla.. Å tänk..efter den koppen försvann huvudvärken. Snacka om beroende..

Imån ska jag å M från jobbet till Ullared :) pengarna ska rulla, hahha!

2 kommentarer:

  1. åh vad roligt med Ullared, hade planerat att åka ¨på lördag men planerna blev ändrade :( Shoppa lugnt ;) kram

    SvaraRadera
  2. Trist men du är nog snart på väg ;) hoppas allt är bra kram kram

    SvaraRadera