söndag 6 mars 2011

Mina armar..

ack ack mina stackars armar..
visserligen tränar jag i veckorna lite varierande pass och gym och kondition..
MEN har inte varit på boxning på väldigt länge...

Vi (jag o K) var på ett extra pass för Xtravaganza.

Lite genomgång och extra tips och trix. Kände efter passet att jag lätt hade kunnat köra 1h till men idag är jag glad för att det inte blidde så.

Mina stackars armar.. spagettiarmar kan man säga =)
Avslutar med ett citat från mellan tösen.. igår när jag skulle åka sa jag till tösarna att jag skulle boxas. Då säger mellantösen..
- mamma det vinner du lätt!! gullunge där =)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Kul att du gillade min blogg :)
    Bänkskivorna är målade med Herdins Zar-bets.
    färg: "mars black"
    Målade tre lager och sista jättetjockt då jag inte ville att trät skulle synas igenom. Sen hade jag ett lager lack överst, oxå från Herdins. Det blev jättebra men håller ju inte för alltid, jag måste snart göra om det igen ELLER byta ut bänkskivorna mot nått annat...vill gärna ha betong :-)

    Nu ska jag kika runt lite hos dig :)

    SvaraRadera
  2. tack för hjälpen! mannen vill oxå ha betong men vi startar nog med detta =) lite billigare!! Tack tack!

    SvaraRadera