onsdag 16 mars 2011

Göteborgstrippen



På tåget upp till Gbg. Någonstans utanför alvesta..strömlöst i 45 min. Så där öppnades första ölen och korken på vinflaskan for av =)
Andra bilden är på J och en trevlig herre som vi fick som bordspar. Tjejen var oxå toppen så de gjorde vi sällskap på stan efter showen. Robert var ju kanon.. -för jag är inte bitter =)

Shopping i Nordstan.. ett par joggingskor 250 kr, check! (så nu finns det inga ursäkter mer...bara ut i spåret)
De små ynkliga tryfflarna var min efterrätt på showen.. enda minuset kunde vart nån till. Men de var toppen goda!


Hahaha bara så ni vet så får man inte spela boll i entre ingångenLisebergs Heden. Mycket bra hotell, fina rum, trevlig personal å god frukostbuffe =)
En kanon restaurang som vi besökte var ju Pasta + Vilka rätter!! Mummms!!
Mycket prisvärt!

Lunch i Nordstan...billigt...not...trevligt...jajamen =)


så detta fick J den 14e..så är det när man redan öppnat presenten ;)

2 kommentarer:

  1. Mysigt!
    Hur var showen, går den fortfarande? Jag hade verkligen velat se den. :)

    SvaraRadera
  2. showen var bra lite lite med nilecity gubbar bara..sånt gillar ju jag =) men den var prisvärd! å den går nog lite till.

    SvaraRadera