torsdag 26 september 2013

Gårdagens bakdag!

Igår hade vi bakdag i Otte. Pappa j skulle på sista fotbollsträningen så vi tösar fick en kväll för oss själva. Det började att jag fixade bottnarna till biskvierna på lunchen. Ja lunchen.. De tog 10 min så de va kalla å redo när jag kom hem. Nutellabeskvier från jennys matblogg.
Å sen fortsatte vi på det spåret å bakade bullar i långpanna även här nutella :) all in lixom :)
Och givetvis några kanelbullar blev det oxå. Sist slängde jag ihop en plåt knäcke oxå!

Fina band har jag köpt via Mif oxå så nu kan vi hålla kolla alla A!!

Själv är jag slut som människa... Skulle haft lite afterwork m marsmammorna idag så jag tränade på lunchen idag men när kvällen närmade sig blev det inställt så jag masade mig till handbollsträningen... Mina ben å mitt ork... Slut!! Efter 1,5h hb träning :/

Nu blir det sängen!!
Imån tar vi dubbelpass igen fast då kör vi dubbla jobb!!

Kram er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar