onsdag 26 juni 2013

1a semesterdagen!

Och inomhus göra... (Ösregn)

Först bakade vi pizzaknyten. Jättegoda och uppskattade av både stora å små :)
Från kryddburkens blogg, ta er en titt vetja många goda recept där :)

Och under frukost beställde jag å jimpa di första födelsdagspresenterna till tösarna. Å vi får följa med, bra presenter.

Sen till eldprovet.. Sy gardiner ni som följt mig ett tag vet vad jag tycker om detta. Sist trodde jag att jag skulle fixa det men det slutade endå med att snälla svärmor sydde åt oss.
Men jag hoppade upp i sadeln igen..
Åååå se på tusan det gick. Snyggt blev det oxå :) fast vi kanske skulle behålla de gula snygga gardinerna eller vad tycker ni?!
Jag är nöjd iallafall. Nu hoppas jag bara att vagnen kommer tillbaka hel från pojkarnas resa till bråvalla..

Tösarna har haft lekkompisar hela dagen och den stora har kompis över natten så vi hoppas vi får sova gott!!

Imån kommer hb brudarna å kids på trevligheter. Ska bli trevligt det va ett tag sen.

Nähä natt i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar