söndag 3 mars 2013

Lördagsmys

Jag å mellantösen startade lördagen i åkrahällshallen. Eller iallafall hon. Hon tränade fotboll å jag tog mig en promenix runt nybban.

Sen skulle pappa j åka å sparka boll. Så då tog tjejerna å jag en sväng på stan. Vi hann m loppis, bokrean, togett å Willys å sen tog vi mcd lunch i bilen när vi hejade på pappa j lag. Som tyvärr losade men mot en bättre lag.

Sen skulle tösarna iväg till kompisar å sova över. Så det blev bara lilltösen å pappa hemma.

För jag tog cykeln till (okej då jag fick skjuts dit) hanemåla å en kväll m marsmammorna. Tänk 3 år sen vi blev marsmammor.. Ack va tiden går.
Kvällen va mycket trevlig å allt va så gott!
Jag är glad att lilla a föddes i mars så jag fick möjlighet å stifta bekantskap m såna härliga tjejer! Hoppas på date snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar