torsdag 14 februari 2013

Kalmar Stockholm, Stockholm Kalmar!

Igår va jag på ATG konferens i stora huvudstaden. Dagen började bra då mannen å jag kunde äta frukost tillsammans :) sen när jag väl kom till flygplatsen kom mitt lilla psykbryt. Biljett automat vägrade ta mitt kort. Medges ej! Hum pengar på kortet å allt. Jag släppt förbi en Nisse som hade ett annat kort å de funkade. Jag kollade ingen men de funkade inte.. Å panik 7:10 planet skulle gå 7:35 äh det får väl bli böter då. Men jag hittade en penna å skrev ner.

Sen satt jag å grämde mig åt detta hela dagen å skrattade faktiskt åt det oxå. M som var med sa att det kund bli 200 i böter. Så det kunde jag ta. Det kostar ju 80kr att stå där..

Men lyckans stjärna! Lappen gick hem!
Tjoho ingen bot!! När jag 21:50 landade i Kalmar igen, efter 3,5 h väntan på Brommas flygplats!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar