måndag 17 september 2012

Linas Barnkasse!

Men åå vilka idioter!!
Nu kom Linas matkasse!!
Helt släckt i huset å fan skapet plingar på!! (21.39) Å står och väntar tills nån ska komma.. Inka skäller helt rabiat
( som en duktig vakt hund) jag försöker tysta henne (för att inte väcka alla i huset).. Till slut tittar jag fram bakom kylskåpet i bara trosor!!! Där står en pojk (Som nu måste ha djupa men) å spanar in genom fönstret. Vink i vink!!!
Inte nog med det... Nä då han åker inte.. Han måste ringa oxå!!!
Stora tösen vaken å är helt hysterisk!!
Tills slut går jag ut.. Pojk fan öppnar bil dörren å säger..
Ja va bra du har hittat din mat!!!

- Nej tack ingen linas matkasse mer!!

( inget illa mot deliveryboyen han gjorde säkert det han va tvungen till men beställer man en barnkasse så kan det tänkas att man har barn. Å ja mina barn sover vid 21.30. Det hade räckt m 1 pling. Jag visste ju att lev skulle komma idag...å det bästa är att jag har blivit uppringd som förra detta kund för att få ett kalas erbjudande!
100 kr rabatt, nice!!
Priset 699!!!!?!?
Kompispris?
Skulle inte tro det för när man är på deras sida kan testa 1 påse för 499!
Kalas att se det innan man sa upp att!! Tack för den!!)

(inget fel på linas mat el killen bara själva upplägget)

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj då, då är det nog inget för oss heller. Jag har annars varit lite sugen på att testa.
    Men så sen leverans funkar inte i villa Gränö heller ;)

    SvaraRadera
  2. Jag kan rek.family food. De kommer runt halv fem, fem och har bra mat och bra/ lätta recept om ni funderar på att testa något liknande.

    SvaraRadera