tisdag 13 mars 2012

Helgen!!

I söndags var fröken A och fru E på såntdära photoshoot :)

Vi startade dagen med en lunch på kebaben i byn.
Så himla trevligt å sitta och ta det lugnt å snacka lite skit Utan barn å män :)

 Efter det drog vi oss mot kristallen där jippot höll till. Först fick man kludda ner lite namn på såna man trodde ville testa på detta. Så vi får väl se vilka som blir kontaktade ;)

Sen blev de sminkning å där efter fotografering. Fotografen (en liten flicksnärta på 20) höll igång oss ganska  bra. Ett minus för plastblomman å dessa lustiga vinklar man skulle böja Armar å kropp i.

 När vi sen satt å väntade på att vi skulle få se våra Bilder satt ett härligt gäng pantertanter vid bordet brevid å de Dukade upp världens fika. Det var fin porslin å småkakor å plunta :)
Härligt!!
När jag berättade det för j så skrattade han bara Å sa att det är ju ni om ett par år :)
Det tar jag som en komplimang!

Efter hård självkritik och många skratt så slog vi till på Ett par bilder var.
 Dyrt?! Nja det beror vad man jämför med :) Jag tog det som en rolig grej som jag nog inte kommergöra igen.
Surast var att gå hem till tvsoffan söndag kl 17 med Festfacet på :)

Tack snygga ni som ville följa med!

2 kommentarer:

  1. hahaha!! Ja visst vore det härligt om vi blev som dem pantertanterna:))
    Å tack för att jag fick följa med<3
    Kram/Linda

    SvaraRadera
  2. Är så glad att du ville följa med å visst kommer det vara vi om mång år, underbart ju!! Kram

    SvaraRadera