torsdag 17 november 2011

Hemma!!

efter en snabbvisit i Götet är jag nu åter på hemmaplan!

Fy tusan för att stiga upp tidigt, tåget gick 05:nått.. hua lider med er alla som går upp så tidigt varenda dag. Nähä då hade den här mamman sökt nytt jobb =)

Sj skötte sig iallafall (på dit vägen) så kl: 9 nått var jag framme i Gtb. Nu skulle jag bara hitta till Huvudkontoret. ( jag brukar inte vara i Gtb) Jag hade fått en bra vägbeskrivning utav mina kära kollegor så det skulle nog vara raka vägen.. Nja rulltrappa skulle jag ta inte den jag just tog. Så ner igen. Men tillslut så hittade jag.
Sen så var det tull tull hela långa dagen men lite fika och lunch inklämt.

Efter dagens kurs var det dags att checka in på Hotellet för lite uppfrächning innan middagen.




Väldigt trevligt hotell el. båt =)




Hotel Ibis Göteborg.

4 * av 5 möjliga.

På Barken (en båt bort) åt vi kvällens middag


Havets fångst som var Gös på en bädd av skaldjurs risotto och primörer.

Ack så gott!!

Men vad säger man om kära sj.. skulle vara hemma vid 19:40 men lite försening blev det allt så 20:45 kom man hem...

Tur för oss att kära snälla mormor kunde ta hand om tösarna, tusen tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar