måndag 24 oktober 2011

Idioter!!

men åh va trött man kan bli!!
glad ihågen kommer man med sina tösar till deras ny renoverade dagis.
den stora är jätte spänd för att få kolla in stället..å jag
SÅ har några puckon, ja just de puckon brutit sig in å tagit lite grejer..typ inget av så mycket värde men ack så onödigt!! så nähä man fick inte ta sig någon större titt på stället men jag tror det mest var jag som blev sur å förban*** Polisen kom ju till barnens stora glädje =)
En annan helt underbar glädje är att jag just i denna stund sitter i vår älskade soffa i vårt härliga vardagsrum med ett snajsigt innertak (kan starkt rekommendera snickaren Martin Elmqvist) och framför en värmande öppenspis (tack Hult). Helt underbart ska bara fixa till resten typ hitta ett soffbord å köpa lite luckor å belysning men va tusan.
Jag är glad.
Slipper ju chipssmul i sängen som har varit tillhållet de senaste 4 månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar