lördag 9 juli 2011

Min bara min dag

ja ja kanske några flers då =)

dagen startade med skönsång från min underbara familj å det bästa var att jag inte hade hört någonting förren de fina stod där å sjöng!!


efter en nice frukost så for vi i väg å lämnade lilltösen hos mormor så vi andra kunde fara vidare mot tingby.

Där vi sålde av lite babygrejer, det är färdigt med bäbisar i Otte.


(förutom alla fina små underbara små liv som vi får låna

å sen lämna tillbaka till sina föräldrar =)


Å ja vi gick plus =)

sen blidde det kalas för hela slanten!!

Tack för alla fina presenter =)



teckningar, parfym, presentkort, pengar, blommor, fina bläckpennor å SVINDYRA påslakan!!



32, check!!!



extra puss till min underbara man som fixar med mat å fixat till vårt uterum så himla fint!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar